HomeBlog
Verkort de lijnen tussen klant en collega met moderne telefonie
Blog
Verkort de lijnen tussen klant en collega met moderne telefonie
Share this...

Vraag jij je weleens af hoe bereikbaar je echt bent voor je klanten? Het is natuurlijk wel prettig als je je daarover geen zorgen hoeft te maken. Goed nieuws: tegenwoordig is dat ook helemaal niet nodig. Er zijn verschillende gebruiksvriendelijke oplossingen om je bereikbaarheid een enorme boost te geven. Wij lichten een paar van de beste zakelijke moderne telefonie opties voor je uit. 

Cloudtelefonie: bepaal zelf je bereikbaarheid

Tegenwoordig bellen de meeste bedrijven via de cloud. En dat is ook niet zo gek, want met moderne cloudtelefonie richt je je klantcontact veel efficiënter in. Je hebt namelijk altijd toegang tot je telefooncentrale. Keuzemenu’s, doorverbindingen en verkorte kiesnummers stel je heel eenvoudig zelf in. Bovendien heb je altijd zicht op de bereikbaarheid van je collega’s. Deze zaken zorgen ervoor dat je klant sneller iemand te spreken krijgt en verminderen het aantal onnodige contactmomenten. 

Vast-mobielintegratie: één nummer voor vast en mobiel 

Zou het niet handig zijn als je bereikbaar bent op één nummer, waar je ook bent? Ook op die manier maak je het makkelijker voor je klanten en collega’s om je te bereiken. De oplossing hiervoor? Vast-mobielintegratie. De naam zegt het al; je vaste en jouw mobiele telefonie breng je hiermee samen. Je bent bereikbaar op één vast zakelijk nummer op beide toestellen tegelijk. Je mist nooit meer een oproep en kunt je klant en collega’s dus nog beter ondersteunen. Eenvoudig en supereffectief!  

KPN EEN – jouw totaaloplossing voor telecom en IT

Bereikbaarheid heeft niet alleen te maken met het verkorten van de lijnen tussen klant en collega. Ook goede security en back-upverbindingen houden je bereikbaar. Met KPN EEN profiteer je van al deze zaken. Deze zakelijke totaaloplossing combineert internet met vaste telefonie en mobiele telefonie. Bovendien ben je dankzij professionele security goed weerbaar tegen cybercrime zoals malware en hacks. En heb je eens te maken met een storing op je vaste internetverbinding? Dan neemt 4G-backup de verbinding over en blijf je bereikbaar. KPN EEN is bovendien eenvoudig schaalbaar; veranderen je wensen, dan verandert KPN EEN met je mee. Ideaal, toch? 

Waardevolle inzichten

Met KPN EEN draai je bovendien handige rapportages die je overzichtelijke managementinformatie biedt. Zo heb je eenvoudig inzicht in het belverkeer binnen jouw organisatie. Je kunt bijvoorbeeld zien hoe de bezetting van callcenters en/of huntgroepen is geweest, en wat de piek- en daluren zijn qua inkomende gesprekken. Ook heb je zicht op gemiste oproepen die nog niet zijn teruggebeld, en kun je ook daarop direct actie ondernemen. Je beschikt daarmee over interessante mogelijkheden waarmee jij je bereikbaarheid  

 Hiermee kun je de bezetting efficiënt afstemmen op de behoeften van jouw organisatie. 

Waarom je zo bereikbaar mogelijk moet zijn

In dit digitale tijdperk zijn we eraan gewend snel te beschikken over de informatie die we willen. Dankzij mobiele hardware en apps staan we continu met elkaar in verbinding. Diezelfde flexibiliteit verwacht de klant ook van je bedrijf. Krijgt de klant geen gehoor na 17.00 uur of wordt hij eindeloos doorverbonden? Dan kan dat deuken veroorzaken in de klanttevredenheid. Kies voor moderne communicatieoplossingen en je voorkomt deze onnodige ellende.  

Meer weten?

Wil jij je organisatie ook zo bereikbaar mogelijk maken met een moderne telefonie oplossing? Maak het jezelf makkelijk en neem even contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat je direct beschikt over het juiste advies en de beste moderne telefonie oplossing voor je organisatie. Zo hoef je dat zelf niet te doen en weet je meteen dat je de juiste oplossing in huis haalt. Bel ons voor een afspraak op 088-088 43 00 of neem contact met ons op