HomeBlog
Klanttevredenheid en partnerschap
Blog
Klanttevredenheid en partnerschap
Share this...

De Net Promoter Score, oftewel NPS, is een handige tool om de klanttevredenheid te meten. Maar wat betekent dit eigenlijk? Nou, het meet hoe waarschijnlijk het is dat een klant een bedrijf zou aanbevelen aan anderen. Het geeft dus een algeheel beeld van de klantloyaliteit. En met onze NPS-score van +50 voor 2022 hebben we voor het vierde jaar op rij bewezen dat we weten hoe we onze klanten tevreden kunnen houden!

Maar wat we nog veel belangrijker vinden, is dat onze klanten ons niet alleen zien als een bedrijf dat ICT diensten levert, maar als partner. En daar zijn we trots op. Het is geweldig om te horen dat onze klanten de NDI’ers deskundig en leuk vinden om mee samen te werken.

Bij NDI streven we naar transparantie en waarderen we feedback. We blijven altijd op zoek naar manieren om te groeien en onszelf te verbeteren, en het is geweldig om te zien dat deze inspanningen worden beloond met de erkenning van onze klanten voor de kwaliteit van onze dienstverlening.