Home
Servicedesk

Met alle vragen, wijzigingsverzoeken of meldingen kun je terecht bij onze servicedeskmedewerkers. De servicedesk is standaard bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 18:00. Voor dringende verzoeken is de servicedesk telefonisch bereikbaar op 088 088 4321, voor alle andere verzoeken kan er ook een e-mail gestuurd worden naar servicedesk@ndi.nl.

Indien mogelijk wordt het verzoek direct afgehandeld. Kunnen wij je niet meteen helpen, dan wordt je direct doorverbonden met één van onze engineers of registreren wij de melding zodat een engineer dit op een later moment kan oplossen.

Registratie van vragen en meldingen

Alle vragen en meldingen worden in ons systeem geregistreerd en krijgen een ticketnummer. Op deze manier is voor ons in één oogopslag duidelijk of deze vraag eerder is gesteld en of er sprake is van een terugkerend probleem. Het ticketnummer wordt ook aan jou doorgegeven ter referentie en gebruiken wij om de voortgang te bewaken.

Als je belt buiten de openingstijden van de servicedesk kan je een boodschap achterlaten. Je kunt ons ook altijd mailen. Je wordt dan uiterlijk de volgende werkdag teruggebeld of gemaild.

Structurele ondersteuning buiten openingstijden

Als jouw bedrijf structureel behoefte heeft aan ondersteuning buiten de reguliere openingstijden dan kan je een contract voor verlengde openingstijden of een piketcontract afsluiten. Bij verlengde openingstijden kan je op werkdagen van 08:00 tot 20:00 gebruik maken van onze servicedesk. Bij het piketcontract krijg je een pincode voor direct contact met een engineer; 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Spoed – mobiele telefonie abonnementen

In sommige situaties is het van belang dat er direct gehandeld wordt, bijvoorbeeld bij verlies of diefstal van een telefoon. Wanneer dit gebeurt buiten onze openingstijden, dan kun je zelf in de beheerportal jouw simkaart blokkeren. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de provider. Hieronder vind je de telefoonnummers.

· KPN EEN 1200 (mobiel) of 088 088 9494 (vast)

· Vodafone 1200 (mobiel) of 0800 0094 (vast) of +31 (0)6 545 001 00 (vanuit het buitenland)

Defecte mobiele telefoon of tablet

Wij kunnen de reparatie van een mobiele telefoon en een tablet snel en vakkundig verzorgen. Als je contact opneemt met de servicedesk wordt een RMA formulier met instructies toegestuurd. Na ontvangst van het defecte toestel met het ingevulde RMA formulier zorgen wij voor de verdere afhandeling. Vervanging van het scherm en reparaties buiten garantie worden doorgaans binnen een dag uitgevoerd, reparaties onder garantie kunnen helaas wat langer duren.