Heeft u een full time IT-beheerder in dienst die u helpt met het opnieuw instellen van uw wachtwoord? Zult u net zien dat ie op vakantie is als uw mailserver plat ligt. Dan is IT-beheer van NDI iets voor u! Voor een vast bedrag per maand nemen wij alle IT-zorgen uit handen. We zorgen voor een stabiele en veilige IT-omgeving, zodat u zich kunt concentreren op wat er voor uw organisatie ├ęcht toe doet.


In de praktijk
We verzorgen controles van back-ups, installeren hardware, software en updates, resetten wachtwoorden, aanmaken gebruikers, beantwoorden technische vragen en verhelpen storingen. We beveiligen het netwerk en we rapporteren wat er met uw systemen gebeurt. Dat stelt ons in staat om samen met u te bepalen wat nu en straks nodig is voor een stabiele en veilige IT-omgeving.


Flexibel beheer
IT-beheer van NDI is bovendien volledig aan te passen aan de ontwikkeling van uw organisatie. Groeit uw bedrijf? Dan passen we onze diensten daarop aan. En datzelfde geldt als uw bezetting tijdelijk wat lager is. Dat is voor ons vanzelfsprekend. Voor een vast bedrag per maand heeft u deze flexibiliteit binnen handbereik.


Wat krijgt u?
Computers blijven niet zonder meer werken. Met deze dienst zorgt NDI voor de installatie, configuratie, onderhoud en support van uw ICT. Dit betreft apparatuur zoals PC's, servers, smartphones, printers, etc. en software zoals Windows, Mac OS, Office, virusscanners etc. Door uw ICT proactief te beheren voorkomen we storingen, dit is uiteraard in uw belang, maar ook in het belang van NDI. U kunt kiezen uit verschillende beheervarianten.


Beheer
Dit is de meest uitgebreide beheervorm. Hierbij wordt de verantwoordelijkheid voor een goed werkende IT-omgeving bij NDI gelegd. Door een combinatie van pro-actief monitoren, periodieke controles en gepland onderhoud. Wij vervullen de functie van de IT-manager, zonder dat u deze zelf in huis heeft. Deze variant wordt geleverd tegen een vast maandbedrag.


Monitoring
Wij houden uw IT-omgeving 24/7 pro-actief in de gaten. Wanneer zich problemen voordoen worden deze (in overleg met u) verholpen. Aanvullend kan NDI u de zorg uit handen nemen voor het updaten van software zoals virusscanners en systeemsoftware. Dit kan voor een vast bedrag per maand.


Quick response
Dit is de meest basale vorm van ondersteuning. In een SLA tussen u en NDI waarbij wordt afgesproken binnen welke tijd u een reactie dan wel oplossing van uw probleem mag verwachten. In geval van storingen of wijzigingen kunt u bellen met onze servicedesk. Deze variant heeft een reactief karakter en alle gewerkte uren worden op basis van nacalculatie doorbelast.


Geïnteresseerd?
Bel ons voor een afspraak op 088-0884300 of mail ons op interesse@ndi.nl. We komen graag bij u langs om te bespreken hoe we u het beste kunnen helpen.