NDI banner
NDI levert ICT-diensten vanuit vier vestigingen aan 800 zakelijke klanten in de Randstad. We nemen de ICT geheel of gedeeltelijk uit handen, zodat onze klanten zich kunnen concentreren op wat er voor hen echt toe doet.
Oplossingen met persoonlijke aandacht
25 apr 2017Uitfaseren ISDN1/2 Enkelvoudig, ISDN2 Meervoudig en PSTN Meervoudig
KPN heeft op 24 april 2017 aangekondigd dat de producten ISDN1/2 Enkelvoudig (EV), ISDN2 Meervoudig (MV) en PSTN Meervoudig (MV) worden uitgefaseerd. Dit is hét moment om voor u als eindgebruiker te kijken naar andere opties, bijvoorbeeld Hosted Telefonie.   Wat houdt de aankondiging concreet in? Dit betekent dat ISDN1/2 Enkelvoudig (EV), ISDN2 Meervoudig (MV) en PSTN Meervoudig (MV) vanaf 1 september 2019 op houden te bestaan.
19 apr 2017Mag ik mijn collega haar Out of Office aanzetten met een gereset wachtwoord?
Vraag: vanochtend ontdekten wij dat een collega die er een maand niet is, haar Out of Office niet aan heeft staan. Om dit voor haar te doen, hebben we haar wachtwoord nodig. Is het toegestaan om hiervoor het account te resetten, of stuit dat op privacy bezwaren? We hebben geen reglement dat ons toegang zou geven tot haar mailbox.   Antwoord: ook op het werk heb je recht op privacy – en ja, zelfs als je met vakantie bent.
06 apr 2017Mobiel dataverbruik stijgt naar nieuwe recordhoogte
Nederlanders hebben in het derde kwartaal van 2016 opnieuw een recordhoeveelheid MB's verbruikt via mobiele netwerken.   Het dataverbruik via 3G en 4G steeg in de maanden juli tot en met september naar ruim 50 petabyte (50 miljoen gigabyte). Dat is bijna 16 procent meer dan een kwartaal eerder, blijkt vrijdag uit de Telecommonitor van de Autoriteit Consument & Markt.   Ook het sms-volume groeide, naar 869 miljoen berichten.
29 mrt 2017Wifi voor Hospitality
Inmiddels is wifi binnen de hospitality branche geen nice-to-have meer maar een must-have.   Het bieden van veilige, betrouwbare, schaalbare, robuuste en snelle wifi aan personeel, gasten en leveranciers is tegenwoordig net zo kritisch als het verstrekken van goede service, schone lakens of een lekkere kop koffie.   Steeds meer gasten en medewerkers brengen eigen devices mee die een stabiele wifiverbinding vereisen. Daarnaast wordt wifi meer en meer gebruikt door kassa- of POS-systemen.